Navigation Menu+

22. dan Barcelona

26. julij ob 9:49 · Barcelona, Catalonia, Spain ·

Hola! Napočil je zadnji, 23.dan najinega izleta. Danes samo še pakirava in greva na letališče, pristaneva v Benetkah.
Ampak včeraj!  Včeraj sva se počutila kot Dahlov Charlie v tovarni čokolade Willyja Wonke!!! Mmm… v čokoladnem muzeju je močno dišalo. Ogledala sva si zelo zanimivo razstavo o nastanku čokolade, kot jo poznamo danes, izdelkov iz nje, strojev, potrebnih za proizvodnjo… V Barceloni je namreč leta 1777 nastala prva tovarna čokolade.
Drugi ogled sva namenila muzeju voščenih lutk. Zanimivo in vse lepo, dokler nisem morala ven skozi mračno ulico z znanimi morilci, ob zvokih krikov, pa tudi kak pajek je visel s stropa… kako si včasih vesel, da je na drugi strani zavese navaden sončen dan!
In takega sva si potem privoščila na plaži. Do večera in domače “zadnje večerje”. No, zadnje tukaj. Drugače pa, upam, jih bo še veliko. 🙂

Razmah različnih vrst in znamk čokolad je sprožil tudi opozarjanje nanje, torej oblikovanje grafično čim bolj privlačnih reklam.

Na poti naju je pritegnila tale popolnoma “metal” trgovina in posledično sva na metroju vsak z eno slušalko poslušala to zvrst glasbe, ki ima številne odtenke. Tudi take, primerne za moja ušesa 🙂

Takole pa se lahko parkira kolo..

Novejša varianta “skejtanja”

Vstopnica v Muzej čokolade

Sadeži kakavovca izvirajo s področja Amazonke. Drevesa rasejo do nadmorske višine 600 m in dosežejo 4-6 m v višino. Rodijo v četrtem letu. Sadeži imajo obliko melone, težki so od četrt do pol kilograma in v njih je od 20 do 50 dvocentimetrskih kakavovih zrn.

e Maji so poznali “cacahuatl”, mešanico kakava, vode, vanilije, popra in čilija. Nekoliko drugačno mešanico, kakav z zelišči in deževnico, pa so pili ob različnih priložnostih (iniciacija, pogrebi…). Sladkor so začeli kakavu dodajati mnogo pozneje.

Cenik. Kakavova zrna so bila pri Aztekih plačilno sredstvo. Zajec je stal 10 zrn, suženj pa 100.

Bonboni, majhni koščki čokolade, so se kot posladek pojavili v Franciji v 18.stoletju (“bon”=dobro). Dame so jih shranjevale v posebnih posodicah in jih nosile s seboj na obiske in druge družabne dogodke.

Se še spomnite zbiranja sličic “Životinjsko carstvo” oz. “Kraljestvo živali” ? No, tole so predhodnice in pripadajoči albumi…

Delavnica čokolade za otroke v muzeju

Jaz sem iz bele čokolade…

..midva pa iz temne..

Čokoladni Messi

V muzeju so ustvarjalci kar tekmovali v izvirnosti..

Tale svetilka ni namenjena prižiganju, razen če želite vročo čokolado 🙂

Skulptura ima naslov Čustva

Mali pišček

navdih: Potovanje na luno (1902)

Na tablo, kamor napišeš, kaj ti pomeni čokolada, je nekdo v slovenščini lepo zapisal, da jo ljubi. Dodala sva, da midva tudi

Na koncu sva vstopnici tudi pojedla

Sredi mesta je t.i. hiša kulture, nekakšna dvorana, katere osrednje dogajanje poteka okoli arheoloških izkopavanj. Lepo je vidno mesto z namakalnim kanalom.

Pa sva že v muzeju voščenih lutk. Picasso se ne da motiti pri delu. Levo Velasquez in sedeči nespregledljivi Salvador Dali.

John Lennon in Yoko Ono

Vojna zvezd, kajpada

Bančni rop ter Bonnie and Clyde

Midva sva pa taprava

Potem sva do večera, zadnjega tukaj, ležala na plaži. Pod oblaki. Nocoj bova pa že letela nad njimi.